sobota, 11 lipca 2015

Szukanie inspiracji na wakacjach / Den Bosch

Wakacje, wakacje i jeszcze raz wakacje ......
Ogarnia mnie totalne lenistwo do wszystkiego, zatęskniłam za tym uczuciem :)
Postanowiłam odpocząć troszkę od tworzenia własnych projektów 
i poszukać nowych inspiracji.
Kolejne wakacje spędzam w Holandii.

Jak będę je spędzać ?
Zamierzam zwiedzić Holandię rowerem, pociągiem lub autobusem.
Wybrałam się na wycieczkę rowerom do miasta Den Bosch aby poszukać inspiracji.

Gdy zobaczyłem otwartą imprezę na świeżym powietrzu 
czas dla mnie zatrzymał się w miejscu.

Festiwal pod nazwą "Jedzenie w ciężarówce".
Fotografie: Iwakki

 
Festiwal odbywa się w różnych miastach w Holandii.
Na festiwal może przyjść każdy a klimat w stylu lat 80-tych.
Muzyka, wystrój a nawet nie którzy ubrali się w stylu boho.
Czas zatrzymał się po prostu w miejscu.

A co ciekawego można było zjeść i gdzie:
w małym busie sprzedaż lodów. 


Gofry na zimno na ciepło, z czekoladą z dżemem do wyboru do koloru :)


Przekąski, frytki, kurczak itp.


Kawusia czy herbatka w zielonym garbusie.
Cennik wypisany na szybie :)


A tutaj zaplecze obsługi przy garbusie.


Nawet fotkę można było wykonać w busie.


A tutaj klimat z muzyką lat 80-tych.


DJ w swoim traktorze miksował muzykę z lat 70-tych oraz 80-tych.


Krzesła i stoliczek na mały relaks przy napojach zimnych.


Kolejnych inspiracji będę szukać w mieście Breda (oby pogoda dopisała).
A tym czasem popracuję nad kolejnym postem - konstrukcja sukienki na upał.

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

4 komentarze:

  1. ależ Ci zazdroszczę- widać gołym okiem że świetna wycieczka, klimat i pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku byłam zachwycona Holandią ale mieszkając tutaj zaczyna już wszystko nudzić. Jedyny minus w tym kraju ciasnota, różne zakazy, przeludnienie a plus że w tym kraju dużo jest różnych imprez. Zawsze można coś znaleźć dla siebie. Korzystam ten czas pobytu w NL a potem powrót do kraju :)

      Usuń
  2. Swietna wycieczka i ogrom wrazen :) Ciekawy pomysl z ta impreza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato ludzie się nie nudzą i nie siedzą w domach, zawsze to jakaś odskocznia od codzienności :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki