Pościel do sypialni / beżowo - kremowa

Kolejną pościel uszyłam o wymiarach 160/200 oraz dwie poszewki 70/60.
Wystarczyło jeszcze na dwa małe jaśki.
Na pościeli widać takie kolory jak beżowy, kremowy, brązowy, żółty oraz czarny.
Pościel uszyłam z kory, która zapina się na guziki.

Wykonanie: Iwakki Home





Małe poszewki udekorowałam małymi kokardkami, 
które zakończone są pomarańczowym guzikiem.


Tak prezentuje się zapięcie w pościeli.



Pościel zapakowana i gotowa do odbioru.
Mam nadzieję że, moja klientka będzie zadowolona.


Zapraszam na kolejny post z serii pomysły do domu.
Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. nie znoszę prasować dlatego u mnie pościel jest przeważnie z kory:D
    fajny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - a ja nie prasuję pościeli a mam 100% bawełnę :)

      Usuń
  2. Klientka na pewno będzie zadowolona! Bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki