Pościel do sypialni / motyw konie

Uszyłam pościel o wymiarach 160/200 oraz dwie poszewki 70/60.
Ostatni raz pościel szyłam gdy miałam 17 lat (na praktyce zawodowej).
I obiecałam sobie że, nigdy tego robić nie będę :)
Lubię szyć ale nie pościel.
Nie ma żadnych cięć, zaszewek takie proste i nudne szycie.
Idealne szycie dla początkujących.

Moja stała klientka przekazała dla mnie wielką reklamówkę,
abym wykonała parę rzeczy.
Myślałam że, jest coś "tylko" do skrócenia.
Ugięły mi się nogi jak zobaczyłam że, mam uszyć całą pościel.
Nie należę do osób marudzących, ale cóż zaparłam się i zaczęłam kroić a potem szyć.

Przy krojeniu pościeli musiałam spodnią stronę skroić tak samo jak przód.

Wykonanie: Iwakki Home


Przy poszewkach również było dużo zabawy.
Skroiłam poszewki tak aby konie znajdowały się na środku poduszki,
a zielone paski wyszły po przeciwnych stronach.
Poszewka na kołdrę oraz na poduszki zapinają się na guziki.


Materiał: kora
Wykorzystałam na komplet pościeli 6 metrów kory,
o szerokości w całości 164 cm.



Pościel gotowa do odbioru.


Do pościeli wykonałam "jaśka", który opiszę w kolejnym poście.

Atelier Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki