niedziela, 2 sierpnia 2015

Szukanie Inspiracji - motyw słonie

Po wykonaniu sukienki w słonie, zaczęłam poszukiwania w internecie.
A mianowicie co może powstać ciekawego z motywem słoni.

Przedstawiam stylizacje oraz pomysły:


 Znalazłam identyczną tkaninę z której uszyłam sukienkę na upał w słonie.




Sukienka na lato w innej wersji.


Sweterek, spódnica, T-shirt, eko torebka w słonie.


Dodatki jako szal, zegarek.



Pomysły do domu: pościel oraz obraz w słonie.



Wszystkie fotografie zostały pobrane na Pinterest oraz Stylowi.

5 komentarzy:

  1. słoniki na dwóch ostatnich zdjęcia są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka w słonie jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty uszyłaś tą narzutkę?
    Jeśli nie, gdzie mogę taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie szyłam tej narzutki.
      Tu tylko podałam fotografie jakie szukam inspiracje z motywem słonie. Niestety nie wiem gdzie można zakupić taką narzutę, ja ze swojej strony mogę Tobie taką uszyć jeśli dostarczyć mi tkaninę :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki