Szukanie inspiracji na wakacjach / Oss

Szukanie inspiracji w mieście Oss / Holandia.
Rzeźby z piasku znajdują się w centrum miasta.
Wystawę można zobaczyć przez szybę tylko na czas wakacyjny.

 




Czy polecam te miasto?
Zdecydowanie nie, za dużo sklepów, restauracji i nic po za tym.


W tym mieście szukałam sklepu z tkaniami i nie znalazłam :(

Zakupiłam obrus na stół 100 % bawełna w promocyjnej cenie.
Obrus do niczego mi się nie przyda ale tkanina owszem.
Po prostu te zegary mnie urzekły.
Na pewno coś z tego powstanie i zaprezentuję na blogu.




Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

4 komentarze:

  1. Rzeźby rewelacyjne- ciekawa jestem czy ją czymś zaprawiane że tak sie trzymają?
    a wzór rzeczywiście świetny, sama bym z chęcią przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że, tak. Musiały być czymś te rzeźby zaprawione.
      Były zabezpieczone szybą aby nie można było je dotkną ale dach był pokryty siateczką. Jak deszcz padał to nic im się nie działo ale oczywiście okazja dla innych aby wyrzucić papierek, papierosy i inne śmieci :/
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  2. Tkanina jest cudna, ja też na wakacjach rozgladalam się za sklepem z tkaninami. Rzeczy uszyte z tkanin kupionych na wczasach są dla mnie wartościową pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam że, zakupiona tkanina czy dzianina na wakacjach są bardzo wartościową pamiątką :)
      Jak zwiedzam jakieś miasto to czasem jestem rozczarowana ponieważ nie znalazłam sklepu z tkaninami.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki