Targ tkanin w Utrecht / Holandia

Targ tkanin w Utrecht znajduje się w centrum miasta.
W każdą sobotę od 08:00 do 14:30
Pierwszy raz byłam w tym mieście i miałam okazję zobaczyć
halę targową z tkaninami a na końcu zostawiłam zwiedzanie miasta.

Tkaniny oraz dzianiny, piękne, kolorowe, ceny promocyjne, tkaniny ekskluzywne.

Moja fotorelacja z Utrecht 2015

Różne kolorowe dzianiny



- Dzianiny i bawełny


- Tkaniny dekoracyjne



- Dzianiny, siateczki z cekinami


- Dzianiny z gotowym motywem na bluzeczki





- Tkanina z logo LV - Louis Vuitton,
również było wiele innych marek.


Zakupiłam dwie dzianiny i jedną tkaninę.
Wybrałam wszystkie w kolorach granatu i niebieski.
Dziś jest zbyt pochmurno aby wykonać fotografie.
Pogoda deszczowa, depresyjna oraz wielka burza w Holandii.

Kolejny post będzie o mieście Utrecht.
Zapraszam i pozdrawiam serdecznie z deszczowej Holandii - Iwakki

3 komentarze:

  1. o mamuśku- marzenie krawcowej, siłą by mnie stamtąd wyciągali :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Że tak powiem... ahhhh - zazdroszczę przebardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki