Wakacyjne tkaniny - dzianiny

Na wakacjach staram się szukać ciekawych sklepów z tkaninami.
Zakupione tkaniny, dzianiny to idealna pamiątka z wakacji.

W tym roku wybrałam coś w kolorach błękitu oraz granatu.
Inspirowałam się motywem morskim.
Zdobycze schowam do szafki, przeleżą i poczekają na swoją kolej.


Zakupiłam 100 % bawełnę w malutkie białe kokardki.


Dzianina marszczona w paski.


Dzianinowa koronka w kolorze granatu.


Wakacje kojarzą mi się z zachodem słońca, wodą, plażą, kolorem niebieskim,
kolorem żółtym, pomarańczowym.
W ten sposób kończę szukanie inspiracji na wakacjach.

Fotografie: Iwakki
Morze północne / Holandia



Zachód słońca nie tylko można zobaczyć nad morzem 
ale również w trakcie podróży.

Trasa Polska - Niemcy - Holandia




Pozdrawiam - Iwakki

Atelier Iwakki

6 komentarzy:

  1. Ciekawe materialy zdobylas. Ciekawa jestem, co z nich powstanie.

    Piekne zdjecia zachodu slonca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem co z tego powstanie, stawiam na spontaniczność :)
      Dziękuję, fotografia to moja druga pasja odskocznia od szycia - pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Fajne zdobycze, super ta koronka pewnie juz w glowie masz na nią pomysł,
    Nalepsze są takie pamiatki wakacyjne i fotografie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przeważnie u mnie tkaniny czy dzianiny przeleżą parę miesięcy i jak zaświta mi coś w głowie to działam.
      A teraz to mam duże zaległości w domu do uszycia parę ozdób, zawsze jest coś do naprawy itp.
      Zdecydowanie na wakacjach wole kupić tkaninę i wykonać fotografię na pamiątkę - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękne te zachody słońca! a co do tkanin to koronka jest super!
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki