sobota, 12 września 2015

Projekt Iwakki - Legginsy czerwone

Na jesień zaprojektowałam legginsy czerwone.
Projekt zrealizuje z recyklingu z tego co posiadam nie szukając niczego w sklepie.
Mam stare czerwone dresy porozciągane,
ściągacze ze starej bluzki, troszkę eko skóry i czerwone guziki.

Szkic wykonałam sama nie korzystając z żadnego szablonu.
Sylwetka wyszła mi trochę nie proporcjonalnie,
kolana za nisko a ręce tragedia :)
W technikum odzieżowym z rysunku zawodowego
 zawsze miał dostateczny za te ręce.
Ręce nie są ważne tylko kreacja aby dobrze odczytać projekt.
Bluzka jest tylko dodatkiem w projekcie.
Skupmy się na legginsach.


Dresy w przodzie są podziurawione więc wpadłam na pomysł że,
je zakryje i wykonam"czary mary".


Posortowałam książki w mojej małej biblioteczce, 
aby znaleźć gotowe projekty znanych projektantów mody.
Zwróciłam uwagę na ręce że, wcale nie są tak doskonałe. 

Rys.Karl Lagerfeld


Lata 60 te - Karl Lagerfeld



Chanel zaprojektowała kreacje, inspiracja Rosja 1922
Rys. wykonał Karl Lagerfeld


Kreacje Chanel 1915-1919
Rys. Karl Lagerfeld


Projekty znajdują się w książce Coco Chanel - Legenda i życie.

Wkrótce zaprezentuje legginsy z recyclingu.
Do następnego postu - pozdrawiam Iwakki.

8 komentarzy:

  1. Mi się projekt bardzo podoba, gdybyś nie napisała ze te ręce nie wyszły kak trzeba to bym nie zauważyła, a faktycznie nie takie doskonałe te rysunki a powinny. Czekam na wpis z gotowymi legginsami i jestem ciekawa tych aplikacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt prawie gotowy więc zapraszam do śledzenia blogu :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. A czy to właśnie nie chodzi o to w tych rysunkach, żeby były trochę niedoskonałe? W końcu to nie rysunek artystyczny tylko poglądowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam aby rysunki były nie doskonałe ale na lekcji z rysunku zawodowego zbyt wiele oczekiwała nauczycielka :) A jak jest się projektantem dla siebie to nie ma znaczenia jak wykonasz rysunek.

      Usuń
  3. Ja właśnie na kursie uczę się rysunku, ręce chyba właśnie najgorzej mi wychodzą, w szczególności dłonie. Nie będę musiała na szczęście rysować perfekcyjnie, wystarczy zachowanie odpowiednich proporcji:) Projekt legginsow bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję serdecznie i życzę powodzenia na kursie :)

      Usuń
  4. Moim zdaniem świetnie Ci wyszły ręce i dłonie. Bardzo trudno narysować ładne dłonie i wtedy najlepiej jest je uprościć, tak jak na Twoim rysunku. Ja czasem zamiast dłoni dawałam kilka szybkich kresek, żeby tylko zaznaczyć, że są tam dłonie.

    Lepiej żeby rysunek był niedoskonały, ale wykonany własnoręcznie, a nie skopiowany z jakiegoś szablonu :) A już w ogóle nie swojego. Niedawno miałam prośbę o przesłanie szablonu, jeszcze dodatkowo z liniami i wymiarami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.... w projekcie liczy się aby ubiór był czytelny dla konstruktora ale jak jest się projektantem i konstruktorem ubioru nie ma znaczenie jaki wykonasz rysunek, ponieważ sama będziesz wiedzieć o co ci chodzi.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki