piątek, 4 września 2015

Zasłonki ze ścierek kuchennych DIY

Wykonałam kolejny pomysł do domu - zasłonki do kuchni.
Wszędzie szukałam tkaniny dekoracyjnej z motywem filiżanki lub z napisem kawa.
Nigdzie nie mogłam dostać ale w sklepie były ścierki kuchenne
z takim właśnie motywem.
Zakupiłam cztery ściereczki kuchenne i zrobiłam z tego króciutkie zasłonki.
Dodatki mam czerwone więc idealnie zasłonka pasuje do kuchni.

Pomysł / wykonanie: Iwakki 
Materiał: ścierki kuchenne 100% bawełna.







Do zasłonki przyszyłam czerwoną lamówkę 
a na środku przypięłam wstążkę z koralikami.




Atelier Iwakki

12 komentarzy:

  1. pomysł świetny, sama szukam czegoś podobnego, u mnie jednak musiały by być dłuższe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Na dłuższe zasłonki to więcej pójdzie ściereczek kuchennych :)

      Usuń
  2. rzeczywiście ścierki kuchenne maja piękne wzory i super je wykorzystałaś Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wyglądają obłędnie:) a wzór niebanalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze ja nie mam w kuchni okna bo napewno bym ukradła pomysł. Super. jesteś kreatywna i masz fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, po prostu uwielbiam robić coś z czegoś tego Mama mnie nauczyła że, każda rzecz ma jakiś potencjał :) i tak zostało do dziś - pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł. Tylko u mnie nie dałoby się go wykorzystać ... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki