czwartek, 5 listopada 2015

Legginsy czerwone

Legginsy czerwone przerobiłam ze spodni dresowych, które zakupiłam w sh.
Gwiazdki wykonałam z eko skóry a na wierzchu przyszyłam czerwone guziki.
Na zdjęciach zaprezentowałam styl wiejski, gdzie na wiosce stawiam na wygodę.

Projekt / Wykonanie: Iwakki
Materiały: dzianina, eko skóra i guziki.




Na jakiś czas znikam ...


..." Indianin wisiał w hamaku na przyzbie i jak co dzień nic nie robił.
A dookoła niego rosła sobie bujnie bieda.
(Właśnie lepiej byłoby napisać BIEDA - taka była wielka).
Chałupa, którą ulepił z gliny dawno temu, przechyliła się
 i nieuchronnie zmierzała ku upadkowi...
- Ale przecie jeszcze stoi - powiadał Indianin - więc na razie nie ma co naprawiać."
.................
"- Naprawdę nie ma nic, co chciałbyś mieć ? - zapytałem kilka dni później
(wypróbowawszy wcześniej wszystkie możliwe przedmioty
i usługi dostępne za pieniądze).
- Niczego ci nie brakuje?
- Czasu.
- Jak to czasu ?! Przecież całe dnie nic nie robisz, tylko wisisz na hamaku.
- A ile jeszcze tak powiszę, he ?
- A co to za różnica ?
- Widzisz, gringo, dla mnie szczęście jest wtedy,
 gdy mogę sobie wisieć w hamaku i nic nie robić.
Im dłużej, tym lepiej. Nic nie boli, nie nagli, nic nie czeka.
Nikt nie woła. Brzuch nie burczy, że chce jeść;
żona nie burczy,że chce, żeby jej coś zrobić. Moje szczęście to ta spokojna chwila, która właśnie trwa: nikt i nic niczego ode mnie nie chce, nie trzeba się wysilać, martwić, nigdzie iść.
Wy Biali - dodał po chwili namysłu -
znajdujecie swoje szczęście w ruchu, a my w bezruchu.
Wy ciągle musicie coś zmieniać, porządkować, ulepszać,
a my poszukujemy stanu ukojenia....
I kiedy go znajdziemy, to wolimy się nie poruszać, żeby czegś nie zepsuć...
- Dla Ciebie, gringo ten mój hamka jest pełen nudy. Dla mnie to raj na ziemi.
- A o czym myślisz, kiedy tak wisisz w hamaku
 i patrzysz na ten piękny zachód słońca przed nami?
- Nie myślę. Tylko patrzę.
Przerwał, zastanowił się chwilę a potem dodał:
- I to jest właśnie to, czego ty, gringo, nie potrafisz robić ... Ani nawet zrozumieć.
Miał rację - nie potrafiłem."

Książka - "GRINGO wśród dzikich plemion" Wojciech Cejrowski

Pozdrawiam  - Iwakki

2 komentarze:

  1. Cudowna przypowiesc ! Wlasnie my tego nie potrafimy zrozumiec, a to jest takie LATWE i PROSTE !!
    Tez marzy mi sie tak polezec i nic nie robic!! Musze wreszcie ZACZAC choc sprobowac 5 minut, potem 10, moze uda mi sie dotrwac do 30 minut, potem do 1 godziny, to bedzie naprawde WIELKI sukces!

    Legginsy super i na pewno Ci sie przydadza, tam gdzie znalazlas szczescie i spokoj. Do takich miejsc sa idealne, ale nie tylko. Swietny pomysl z gwiazdeczkami, kiedys bardzo je lubilam i tez wszedzie naszywalam lub naklejalam, kiedys pokaze w ktoryms poscie...


    Pozdrawiam cieplo i zycze Ci wiele szczescia i milosci :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki