Iwakki w 2015

Dla przypomnienia co zrobiłam w 2015 roku

Przygoda z biżuterią - Iwakki biżuteria



















Spełniłam największe marzenie w tym roku.
Zaliczyłam egzamin i uzyskałam dyplom w Holandii.






















Zapraszam na kolejne projekty w 2016 roku.
Mama nadzieje że, spodobały Wam się moje prace.
W przyszłym roku skupię się bardziej na projektach.
Ten rok był zdecydowanie bardzo ciężki dla mnie.

Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2016
wiele kreatywności, sukcesów zawodowych 
i spełnienia tych najskrytszych marzeń.
One się spełniają tylko wystarczy uwierzyć w siebie.
Powodzenia !!!

2 komentarze:

  1. Zrobilas bardzo wiele i wszystko wspaniale przemyslane i wykonane. Az Ci troche zazdrosze, ze tyle zrobilas dla siebie, bo ja w tym roku robilam tylko dla innych. Musze to zmienic w nadchodzacym roku i pomyslec o sobie:)
    Wszystkiego najlepszego i wiele sukcesow w Nowym Roku Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mój czas wykorzystuję na maksa dla siebie, aby się spełniać artystycznie.
      Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki