niedziela, 3 stycznia 2016

Ciepła spódnica na zimę

Inspiracja spódnicy zrodziła się w trakcie spaceru.
Temperatura dosięga do - 15 stopni, ubieramy się bardzo ciepło, aby nie zmarznąć.
Czasami pragniemy wyglądać atrakcyjne nawet przy takiej temperaturze.
Spódnicę zaprojektowałam długą za kolano z grubego flauszu.
Do spódnicy można założyć grube legginsy, skarpety i wygodne buty.
Spódnica ma być rozkloszowana aby łatwiej w niej się poruszać.

Projekt spódnicy: Iwakki



Kolor wybrałam beżowy, pod innym kątem wygląda jak brudny róż.
Na sezon zima 2016 stawiam na ciepłe i radosne kolory.


W trakcie spaceru szukałam inspiracji.
Wśród bieli i szarości myślę, że fajnie zaprezentować się w kolorach.




W tym roku ostro biorę się za realizację projektów,
które będą również dostępne w sprzedaży.
Zaprezentuje Wam etapy powstawania mojej kolekcji, od projektu, 
konstrukcji i efekty końcowy.
Zapraszam serdecznie do śledzenia moich prac - Pozdrawiam Iwakki.

2 komentarze:

  1. u nas nie na na razie ani grama śniegu, choć mróz już pokazuje pazury :)
    a podobną spódnicę nosiłam już jakiś czas temu, widać fałdy wracają:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam że, warto wrócić wstecz z modą i wykonać coś klasycznego - pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki