Relacja ze studia NiKA Profesjonalny Bra Fitting

Miałam wielki zaszczyt gościć w Studio NiKA - Profesjonalny Bra Fitting w Brzegu. 
filmie poruszamy bardzo ważny temat jakie Panie 
popełniają błędy ze złym doborem biustonosza do swojej sylwetki.


W filmie wystąpiłam w tunice własnego projektu - Iwakki wiosna 2014

Wykonałam eksperyment na sobie
i przyznam że, jestem pod wielkim wrażaniem.
Pod względem profesjonalizmu jak i usługi dopasowania biustonosza na miejscu.

Nasza współpraca kwitnie aż od 2005 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam właśnie
w Zakładzie Krawieckim NIKA dziś studio NiKA Profesjonalny BraFitting w Brzegu.
Pani Małgorzata dała mi możliwość rozwoju,
 szansę gdzie mogłam rozwijać swoje skrzydła do 2008 roku.

Kiedyś pracowałam w zakładzie NIKA jako krawcowa, 
a teraz po latach wracam jako klientka.

Była szefowa nie musi być wrogiem nr 1 a raczej Mentorem.
Dla mnie będzie zawsze mistrzynią swoim zawodzie,
ponieważ przekazała mi ogromną wiedzę jak i również swoje doświadczenie.
Sztuką w projektowaniu, kroju jak i w szyciu liczy się
profesjonalnie wykończenie kreacji.

Zapraszam również do przeczytania artykułu:

Tak kiedyś wyglądał zakład Nika Krawiectwo - Kuśnierstwo.
Gdzie przez trzy lata zdobyłam doświadczenie zawodowe.




Atelier Iwakki

2 komentarze:

  1. Piękne wspomnienia, w naszym studiu nastąpiło dużo zmian, a patrząc na te zdjęcia aż łezka się w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wspomnienia są aż chce się wracać do tych poprzednich lat :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki