Wykończenie ciepłej spódnicy na zimę

 Spódnicę zaprojektowałam z flauszu.
W trakcie realizacji pojawiło się wiele dylematów m.in.
jaką dobrać lamówkę, podszewkę czy zamek, jak wykończyć itp.
Rozłożyłam materiał i dopasowywałam lamówki które będą korzystniej wyglądać na spódnicy.
Wybrałam lamówki czarne.



 Tak wygląda skrojony przód z kontrafałdą.



 Wykończenie przodu od środka z kontrafałdą i karczkiem.
Wiele prac wykończyłam ręcznie.


Na środku przodu ręcznie przyszyłam lamówkę.


Czarny zamek w tyle spódnicy.


 Podszewkę wybrałam w innym kolorze, aby odróżnić ją od spódnicy.
Przy zamku podszewkę wszyłam ręcznie.


Przód, karczek i część kieszeni.


Kieszeń wykończyłam lamówką a od środka zszyłam ręcznie ściegiem krytym.


Dół wykończony lamówką.
Od lewej strony wykończony ręcznie ściegiem krytym.





Wykończenie spódnicy możecie ocenić sami.
Ciekawi jesteście jak prezentuje się w plenerze ?
Zapraszam na podsumowanie projektu w kolejnym poście.

Tak ma wyglądać spódnica z projektu.


Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. świetnie wykończyłaś spódnicę- teraz czekam na zdjęcie całej, bo zapowiada sie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - stawiam zawsze na wysoką jakość wykonania, uwielbiam wysokie krawiectwo a jeszcze daleko mi do doskonałości. Uczę się cały czas na swoich doświadczeniach. Spódniczka gotowa i czekam kiedy mój ukochany wykona fotki :)

      Usuń
  2. Fajnie wykończyłaś, widać, że wymagało to dużo pracy. Te czarne lamówka wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo staram się większość pracy wykonać ręcznie. Witam serdecznie na moim blogu i zapraszam do śledzenia moich prac, a komentarz nie jest obowiązkowo :)- Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki