Wykończenie oraz uszycie strojów dla klaunów

Przedstawiam Wam kostiumy dla bliźniaków.
Szycie / Wykończenie: Iwakki

  Kostium nr 1
Muchę wykonałam ręcznie.


Dodałam broszkę urodzinową.
Strój klauna może również przydać się na przyjęcie urodzinowe.


Doszyłam kolorowe i duże guziki.


Kombinezon zapinany na zamek kryty - tył.
Przy pasie wszyłam przezroczystą gumkę od środka.


Łata na kolanie w kolorze muszki.


Kombinezon nr 2
Klaun kojarzy mi się z taką ofermą,
wesoły, gdzieś tam upadnie, pobrudzi spodnie itp.
Zrobiłam kołnierz w drugim stroju krzywy i bardziej wystający
aby różnił się od poprzedniego.


Na rękawie z filcu przeszyłam serce.


Rękawy wykończone gumeczką.






Nogawki również wykończyłam gumką aby były marszczone na dole.


Drugie serce przyszyłam w tyle na wysokości bioder.


Kostiumy spakowane i wysłane do bliźniaków.






Zapraszam na kolejne pomysły i projekty autorskie Iwakki.
Atelier Iwakki

4 komentarze:

  1. Jakie sliczne i kolorowe! Z pewnosciA dostarcza dzieciom i ich otoczeniu wiele radosci !! Gratuluje pomyslu i swietnego wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny projekt i kolory, bliźniaki na pewno z radością nosiły ten kostium:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki