Pierwszy udział w konkursie dla projektanta mody

W tym roku wystartował w konkurs Fashion Designer Awards w Warszawie.
Temat konkursu TRIBUTE to COLORS,
czyli bogata paleta soczystych kolorów.
Temat bardzo mnie zainteresował ponieważ uwielbiam kolory.

Kolory jakie można było zaproponować to m.in.

marsala, indygo, marengo (ciemny szary),
ochra (zwykły żółty), magenta (inaczej fuksja),
khaki (kolor pyłu), malachitowa zieleń,
bananowy, turkusowy, tangerine tango czyli mandarynkowy,
limonkowy (jaskrawozielony),
granatowy, czerwony, czekoladowy,
musztardowy, ecru, srebro, koralowy,
miętowy, lawendowy, pomarańczowy,
kwarcowy róż, złoty, oberżyna,
karminowy, popiel, szmaragdowy,
koniakowy, brzoskwiniowy, kabaltowy,
pistacjowy, mokka, miedziany, cyklamen,
burgundia, łososiowy.

Większość tych nazw i kolorów nie znam 
a warto poszukać i dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.

Projekty trzeba było wysłać do 15 lutego 2016 na kartce A4 5 sztuk,
zapakować do teczki i wysłać na wskazany adres.
Zaprojektowałam kolekcję i wysłałam a 23 lutego 2016 
były oficjalne wyniki kto przechodzi do II etapu.
Wybrano 30 osób i niestety nie znalazłam się w tej trzydziestce.
No tak ja 30 startuję do 30 :)

Najpierw zaprezentuję Wam moją kolekcję na konkurs:


Kreacje nr 1

Zaprojektowałam tunikę razem z legginsami.
Eko torebka jako dodatek.


Kreacja nr 2

Zaprojektowałam top z kieszeniami, 
długą spódnicę przezroczystą
i do tego szare legginsy.


Kreacja nr 3

Bluzka kimona oraz spodnie + eko torebka.


Kreacja nr 4

Sukienka oraz eko torebka.


Kreacja nr 5

Bluzeczka, szorty + eko torebka.


Konkurs mnie nie zniechęcił.
Bardziej ucieszyłam się, że miałam odwagę 
aby zaprojektować kreacje i wysłać do Warszawy.
Dla mnie to już duży sukces, że zrobiłam to dla siebie.
A prace możecie sami ocenić, czy jest coś co Wam się podoba.
Na pewno zrealizuję te projekty i zaprezentuje efekt końcowy.
A teraz pracuję nam innym projektem, jest już prawie gotowy.
A teraz zapraszam do komentowania kolekcji Iwakki na wiosnę - lato 2016.

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki