niedziela, 28 lutego 2016

Projekt Iwakki - Ogrodniczki

Wcześniej napisałam posta na temat ogrodniczek.
Nie posiadam ich jeszcze w swojej garderobie
a zmotywowałam się aby je zaprojektować według własnego gustu.

Szukałam tkaniny w swoich zbiorach i pustka, nie mam brązu.
Zachciało mi się brązu a wybrałam znów popiel.
Ogrodniczki zaprojektowałam z mankietami.
Wykonam bez mankietów ponieważ mam zbyt mało materiału około 70 cm.
W tej długości mam się zmieścić i wykonać krótkie ogrodniczki.

Projekt: Iwakki

Kolor będzie się różnił a ogrodniczki będą bez mankietów,
więc skupmy się na fasonie.
Uszyte mają być z tkaniny i zapinane na zwykłe guziki,
które stosuje się w koszulach czy bluzkach.
Ogrodniczki mają być wykonane w wydaniu eleganckim 
i przede wszystkim mają być wygodne.

Zapraszam do śledzenia postępów mojej pracy - Iwakki 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ogrodniczki;)Mam ich sporo, ale w żadne na razie się nie mieszczę?! No, po prostu muszę zastosować dietę MŻ;)Ale trzymam wszystkie, bo mam nadzieję, że schudnę;)Moje ogrodniczki są zapinane z boku, na guziki. Mam jedne białe, a raczej kremowe. Uwielbiam je, ale czy przyjdzie czas, że w nie wejdę?! Twoje projekty bardzo mi się podobają;) No bo przecież najważniejsza jest wygoda;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za częste odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super, że ich nie wywalasz warto trzymać i czekać na upragnioną figurę :)A potem jaka jest satysfakcja, że mieszczę się w ciuszkach z ubiegłych lat. Posiadam wiele takich w szafie i czekam kiedy zejdę z wagi. Odrzuciłam cukier, słodycze i widzę efekty a na wiosnę zacznę biegać teraz mi się nie chce :) Lenistwo przed wiosną mnie ogarnia. Miło czytać, że podobają się Tobie moje projekty. Zapraszam na kolejny pomysły i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki