Sukienka / Czarodziejka z księżyca / Konstrukcja i modelowanie na zamówienie

Moje kolejne zamówienie a zarazem wyzwanie,
wykonać konstrukcję i modelowanie sukienki.
Otrzymałam fotografie i na ich podstawie miałam wykonać 
konstrukcję i modelowanie formy na indywidualne wymiary.
Sukienka przypomina postać z bajki "Czarodziejka z księżyca".
Z czterech sukienek miała powstać jedna forma sukienki.

Nr 1 Fason sukienki


Nr 2 Kołnierz sukienki


Nr 3 Kołnierz + zakładki / kontrafałdy


Nr 4 Zakładki / kontrafałdy


Pamiętacie jeszcze Czarodziejki z Księżyca :)
Dół sukienki identyczny jak u Czarodziejek.



Konstrukcji i modelowanie Wam nie pokażę
 ponieważ forma sukienki stała się własnością klientki.
Wykonywane modele na indywidualne wymiary 
są objęte tajemnicą zawodową, zapewniam dyskrecję.
Mogę ewentualnie pokazać 3/4 mojej pracy.
Prototyp uszyłam w skali 1:4



Opracowana forma została wysłana 
w skali 1:4 oraz w skali 1:1
na wskazany adres klienta.



A jak zamówić formę u Iwakki.
To bardzo proste, zamówienie można składać przez formularz 
 na stronie kontakt z Iwakki.
Konstrukcję wykonuję odręcznie na papierze szarym.
Mogę uszyć pierwowzór czy wszystkie 
elementy ze sobą się zgadzają.
Na e-mailu podam wszystkie szczegóły jakie potrzebuję wymiary 
do wykonania danej konstrukcji.

Zapraszam serdecznie - Iwakki

1 komentarz:

  1. Gosia, Ewelina, Sylwia i Kamil - Ewciu super super projekty! Ewelina mówi, że to są arcydzieła, a reszta potwierdza! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki