piątek, 4 marca 2016

Konstrukcja i modelowanie ogrodniczek

Konstrukcję opracowałam na bazie podstawowej bluzki oraz konstrukcję spodni.
Bluzkę połączyłam razem z przodem spodni.
W bluzce zamiast obwodu klatki piersiowej wykonałam obwód bioder 
na całej długości przodu ogrodniczek.
Tył różni się ponieważ występują tutaj zaszewki w spodniach.
Obwód tyłu w bluzce obliczyłam z obwodu klatki piersiowej
a w spodniach obwód bioder.
Dodałam duży zapas około 8 cm aby ogrodniczki były luźne.
Jeśli mamy opracowaną konstrukcję bluzki wtedy modelujemy ogrodniczki
według własnego gustu.
Moje opracowałam w ten sposób.


Przód ogrodniczek - góra:


Tył ogrodniczek - góra:


Ogrodniczki będą bez mankietu,
opisałam to w poprzednim poście projekt ogrodniczki Iwakki.


W szkicowniku narysowałam odręcznie projekt jak widzę te ogrodniczki,
a potem wykonałam rysunek żurnalowy.
Poszukałam tkaninę oraz podszewkę które wkleiłam do zeszytu jako wzornik moich próbek.
A mój szkicownik opisałam tutaj, który teraz się zapełnia i pęka.




Sesje zdjęciową mam już zrealizowaną w pięknym górskim klimacie,
gdzie zasypało mnie aż do wiosny :)
A tym czasem za moim oknem bajeczna zima.


Zapraszam na kolejny post jak wykończyłam ogrodniczki.
Pozdrawiam - Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki