Piżamki Wojownicze Żółwie Ninja / Pajamas Teenage Mutant Ninja Turtles by Iwakki

Piżamki wykonałam z myślą o moich siostrzeńcach,
którzy są na etapie superbohaterów "Wojowniczych Żółwia Ninja".
Za zadanie miałam poszukać inspiracji.
Naoglądałam się, poszukałam, myślałam, szukałam dzianin i pustka.
Wybrałam 100 % bawełnę z motywem azjatyckim,
a na nogawkach ręcznie wykonałam aplikacje
 z twarzą każdego wojownika Ninja.

Projekt / Wykonanie: Iwakki
Konstrukcja i modelowanie: Iwakki

 



Jedną nogawkę w piżamce musiałam w częściach
pozszywać ponieważ brakowało mi materiału,
a efekt tak się prezentuje.


Piżamki w pasie wykończyłam gumeczką o szerokości 3 cm
a nogawki są proste i luźne.


W ramach podziękowań chłopcy wykonali obraz dla Cioci,
który przedstawia mój dom, ja jako ich Ciocia i trzej mali chłopcy.
Zrobiliśmy między sobą wymianę artystyczną :)


Jak będą starsi obejrzę z nimi wszystkie część filmu
Teenage Mutant Ninja Turtes.
W tym roku premiera drugiej części:

 

Zapraszam na kolejne prace i pomysły Iwakki.

4 komentarze:

  1. Przepieknie i bardzo orginalnie wyszly Ci te pizamki, pomysl z naszyciami glow wojownikow jest super !! Tak samo obrazki maluchow!! Gratuluje Wam wszystkim:)Mialas sporo pracy, ale tez ogrom satysfakcji no i jaka wspaniala podzieke...

    Serdecznie Cie pozdrawiam i Twoich siostrzencow:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądaja, jestem pewna, że bardzo się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki