Poszewka dekoracyjna / Marta

 Poszewkę dekoracyjną wykonałam z 100 % bawełny 
a literki wykonałam z kolorowej dzianiny.
Poszewka powędrowała do 3,5 miesięcznej dziewczynki.
A Mama Julita zadowolona ( mam nadzieję).

Projekt / Wykonanie: Iwakki


Do poszewki wykonałam ozdoby do pokoju dziewczynki.


Rybkę wykonania z 100 % bawełny i ręcznie przeszyłam aplikację.


Gwiazdkę wykonałam z dzianiny i ręcznie przyszyłam aplikację.


Serduszko wykonane z filcu.


Kolejna gwiazdka wykonana z lnu w kolorze róż.


Myślę, że taki prezent jest idealny dla niemowlaka.
W sklepach warto zwrócić uwagę czy produkty są wykonane z naturalnych tkanin.
Wszystko wykonałam z naturalnych tkanin i dzianin aby dzieciaczek nie dostał żadnej alergii.

Zapraszam na kolejne pomysły Iwakki

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki