Projekt Iwakki - Ogrodniczki 2016

Ogrodniczki zaprojektowałam z myślą o wiośnie.
Jak bardzo byłam zaskoczona, że na początku marca zawitał śnieg.
Ponownie wybrałam popiel z racji z tego, że nie posiadałam brązu.
Ogrodniczki wykonałam z resztki tkaniny tylko 70 cm.


 Ogrodniczki projekt: Iwakki 2016
Konstrukcja i modelowanie: Iwakki
Wykonanie i szycie: Iwakki
Tkanina z dawnej pracowni krawieckiej NiKA Brzeg.
Bluzka dopasowana DIY przez Iwakki.
Płaszcz: Iwakki
Sesja zdjęciowa: Diteer
Miejsce: Góry Bardzkie - Polska








Tak prezentuje się tył.




Miała być stylizacja na wiosnę a przedstawiam Wam na zimę.







Konstrukcje i modelowanie opracowuje również na indywidualne zamówienie.
Wszelkie informacje można uzyskać na mojej oficjalnej stronie,
Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam serdecznie.
W momencie zamówienia danego projektu,
wszelkie konsultacje indywidualnie udzielam przez skype,
ponieważ to wygodny sposób komunikacji dla osób, 
które nie mogą spotkać się ze mną osobiście.
Pytania, zamówienia proszę pisać przez formularz kontaktowy na stronie czy na blogu.

Zapraszam i pozdrawiam serdecznie - Iwakki

2 komentarze:

  1. Fajne spodnie i świetnie w nich wyglądasz:)
    ale śniegu nie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie a ja tam lubię śnieg, jakoś daję radę z nim :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki