wtorek, 5 kwietnia 2016

Bluzeczka DIY Iwakki - Szybka przeróbka

Otrzymałam bluzeczką z wielkim golfem.
Za zadanie miałam wykonać dekolt w kształcie łódeczki.
Bluzeczkę przyozdobiłam guziczkami aby odświeżyć dekolt.

Przeróbka zrób to sama / DIY: Iwakki



Tak wykończyłam dekolt od środka.


Wszystkie szwy schowałam do środka.


Zapraszam na kolejne prace i pomysły Iwakki.
Jak na razie realizuję zlecenia klientów a moje projekty czekają na samym końcu.
Wszystko czeka na swoją kolejkę:
 po projekty, konstrukcję, szycie, czy zgłoszenia na konkursy itp.
A w między czasie szykuję kolejne wpisy co mnie spotkało miłego :)
Zapraszam i pozdrawiam Iwakki.

3 komentarze:

  1. Udana przeróbka. Bardzo fajny pomysł z dodaniem ozdobnych guziczków

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana przeróbka. Bardzo fajny pomysł z dodaniem ozdobnych guziczków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki