Uszyj w jedno popołudnie - Wygrana książka

Mój udział w konkursie Szyciowy Blog Roku 2015,
zakończył się bardzo pomyślnie.
Otrzymałam tylko 6 głosów i serdecznie dziękuję tym którzy na mnie zagłosowali,
każdy głos się liczył a konkursu nie wygrałam.
A wygrałam książkę w konkursie losowym, 
gdzie otrzymałam książkę "Uszyj w jedno popołudnie".
Zastanawiałam się, jaką książkę otrzymam a chciałam 
taką w której będą pomysły do domu.
I strzał w dziesiątkę. 
Książka owszem jest dla początkujących a mi to nie przeszkadza,
posiada bardzo ciekawe pomysły, które wykorzystam do aranżacji mojego domu.



 





W książce również znajdują się gotowe wykroje.


"Szycie może być terapią i odpoczynkiem.
Osoba, która potrafi coś stworzyć własnymi rękami, czerpie z tego radość, 
a także uwrażliwia się na otaczający ją świat".
Uszyj w jedno popołudnie - Susan Mickey

Zapraszam na kolejny wpis Iwakki.

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej;)I super, że wygrana była tym strzałem w dziesiątkę;)Ja osobiście bardzo lubię tego typu książki, bo jest w nich mnóstwo pomysłowych rzeczy do wykonania samodzielnie;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki