piątek, 13 maja 2016

Konstrukcja i modelowanie dekoltu z kółkiem

Podstawą wykonania danego projektu,
tak naprawdę ważne jest prawidłowe wykonanie konstrukcji danego ubioru.
A potem modelujemy dany projekt.
Konstrukcję opracowuje się na indywidualne wymiary lub według tabeli wymiarów.
Szycie to już inna bajka.
Aby projekty wyszedł tak jak widzimy na rysunku lub na fotografii,
wszystko zależny od opracowania wykroju.
Na indywidualne zamówienie opracowałam dekolt z kółkiem.
Sukienki nie pokażę w całości ponieważ w momencie zrealizowania projektu
staje się własnością klientki.
W ten sposób zapewniam dyskrecje wobec klienta.
Dla celów mojej pracy i umiejętności, pokazuję część projektu.

Opracowanie konstrukcji i modelowanie: Iwakki

Materiał: elastyczna lycra na stroje kąpielowe.
Do takich dzianin wykonujemy gęsty overlock 
i przede wszystkim nici elastyczne, 
które będą rozciągać się razem z lycrą.
Wszystko ma chodzić razem z sukienką.


Tak wygląda wykrój opracowany przeze mnie 
oraz efekt końcowy zaprezentowany na mojej asystentce Gina,
która jest tylko ozdobnym manekinem :)


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne moje prace - Iwakki

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki