Kreacja na 53.Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej Opole 2016

W tym roku wybrałam się na Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu.
Uwielbiam Polską muzykę a jeszcze bardziej interesuje mnie moda na scenie.
Dlaczego moda ? 
Scena to również moda, warto zwrócić uwagę na kreacje.
Tu nie chodzi tylko o muzykę ale również o modę.
Scena to szał, pokaz aby zrobić wielkie wejście 
i się wyróżnić wśród innych artystów.
Emocje są niesamowite, kiedy  masz w zasięgu tyle artystów.
Ja wybrałam się w swojej kreacji i decyzji nie przemyślałam,
spakowałam co miałam pod ręką.

Wybrałam kreacje biało-czarną, 
bluzeczka z dzianiny oraz spódnicę w groszki.




Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki


Podsumowanie:
 Złote Opole największy szał,
wykonała Maryla Rodowicz śpiewem oraz kreacją.
Wszyscy artyście byli fantastyczni,
a scena wydawała się wielka 
a tak naprawdę wszyscy byli w zasięgu ręki :)



Przed koncertem miałam okazję
spacerować po Rynku w Opolu 
i zobaczyć rękodzieło opolskie.








Coś dla miłośników Festiwalu:





Ratusz


Aleja Gwiazd w Rynku:
Prywatnie mam autograf i fotografie z Kasią Kowalską :)


Koncert z Varius Manx zaliczony dawno temu :)


Inspiracje, pamiątki, wrażania spakowane do bagażu,
wyruszyłam w dalszą podróż po Polsce ...

"I wsiąść do pociągu byle jakiego,
Nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet,
Ściskając w ręku kamyk zielony,
Patrzeć jak wszystko zostaje w tyle ..."

Maryla Rodowicz: Remedium
Autor tekstu: Magdalena Czapińska
Kompozytor: Seweryn Krajewski
Rok powstania utworu: 1978

2 komentarze:

  1. Swietna relacja i zdjecia. Nigdy nie mialam okazji byc w Opolu ani na festiwalu. Swietnie, ze nam to dzis pokazalas. Porcelana zachwycajaca!

    Pozdrawiam serdecznie z Saarladnu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze o tym marzyłam, powiedziałam sobie, że jak wrócę do kraju na stałe to jadę na Festiwal ... troszkę to trwało a słowo dotrzymałam. Jestem spełniona ... i czas na kolejne własne marzenia do realizacji :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki