Projekt Iwakki - Sukienka na lato motyw folk

Sukienkę zaprojektowałam z delikatnej tkaniny przeznaczonej 
na zwiewne sukienki, tuniki lub bluzeczki na lato.

Inspiracje zbierałam w trakcie podróży po Polsce.
Pokazałam Wam to w poprzednich postach ...
Obserwowałam, notowałam, szkicowałam i myślałam, jak przedstawić Polski Folk.

Projekt sukienki: Iwakki 2016
Sukienka będzie luźna, zakładana przez szyję.
Dół przodu krótszy a tył dłuższy.
Na ramionach małe pęknięcia.




Do sukienki wykonałam bransoletkę.
Poszukałam różne koraliki i powstała bransoletka w barwach tkaniny z której będzie sukienka. 
Projekt / Wykonanie: Iwakki




Za zadanie miałam również szukanie ciekawych akcentów,
które posiadam w mojej garderobie.
Zakup starej Polskiej literatury, dokupiłam drugą czerwoną bransoletkę.
Narzuta ręcznie wykonana, prezent od 92 letniej Babci :)


Szukanie inspiracji, projektowanie, wykroje, szycie to część mojej pracy.
Praca polega jeszcze na poszukiwaniu ciekawych miejsc na sesje zdjęciową.
A o tym później ... c.d.n.


Zapraszam na kolejne posty, a coraz bliżej jest do zaprezentowania sukienki.
Pozdrawiam - Iwakki

8 komentarzy:

  1. Kącik Pełen Pomysłów26 czerwca 2016 12:42

    Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu ukaże się sukienka :)... jest coraz bliżej !!!

      Usuń
  2. Swietny pomysl i material! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Materiał cudowny, taki typowo pod polskie klimaty. Sukienka ma ciekawy krój i będzie świetnie się nosiła. Lubię spodnie, ale na wyjście z domu bo mi wtedy wygodniej, natomiast w domu preferuje luźne sukienki, coś w tym stylu co Twój projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i właśnie miał być taki zamiar aby sukienka była luźna :)

      Usuń
  4. Nadruk na takninie iście folkowy. Czekam na efekty tych poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki