Seksowna koszulka nocna lub sukienka

Zrealizowałam projekt, gdzie konsultowałam się z klientką,
tak aby sukienka była wykonana według projektu.
Każdy szczegół został opracowany.

Sukienka została uszyta z dzianiny z domieszką lycry.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki

 

Projekt został opisany tak aby wiedzieć gdzie zastosować
odpowiednie wycięcie, koronkę itp.
Potem opracowałam własną konstrukcję i modelowanie
wykroju na indywidualne wymiary.
A ostatni etap szycie, poprawki, szycie 
i tak powstał efekt końcowy.
W sukience zastosowałam białe ramiączka od biustonosza.
W ten sposób łatwiej się reguluje długość ramiączek.

 

Dół sukienki zakończony elastyczną koronką.


A po bokach wykonałam wycięcie, 
które mają podkreślić i pokazać talię.


Sukienka na kliencie leżała rewelacyjnie.
A fotografii na sylwetce nie pokażę ponieważ 
zapewniam dyskrecję dla moich klientów :)
Nie każdy wyraża na to zgodę aby się pokazać publicznie.

Zapraszam na kolejne posty,
w jakich kreacjach się zaprezentowałam na krótkim urlopie :)

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki