środa, 15 czerwca 2016

Sukienka Iwakki z kolekcji wiosna - lato 2016

Projekty do kolekcji są przygotowane.
 Nie uszyłam ich ponieważ chcę je zrealizować na indywidualne wymiary.
Z mojej kolekcji została wybrana sukienka, motyw w kwiaty.
Po rozmowach i konsultacji z klientką,
zrezygnowałyśmy z karczka w przodzie oraz z kieszeni.
Fason sukienki pozostał ten sam.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki


Tak prezentuje się projekt.
Całą kolekcję można zobaczyć tutaj:


Sukienkę ubrałam na manekinie, który stosuje się na stroje kąpielowe.
Wszystkie moje manekiny zostały w Holandii :(
W trakcie przeprowadzki nie zmieściły się do auta.




Tak wygląda całość przodu sukienki.



Dół sukienki wykończony ręcznie.



Górą zastosowałam podszewkę jako bawełnę,
aby była bardziej przewiewna a dół wykończony podszewką.
Podszewkę zastosowałam tylko na dole, 
w momencie kiedy na nogi założy się rajstopy 
aby podszewka nie przyklejała się do nich.



Wszyty zamek kryty do sukienki.



Ramie wykończone od środka.


Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

6 komentarzy:

  1. Pieknie uszyte i wspaniala suknienka. Zastosownaie dwoch rodzajow materialu na podszewke uwazam za barzo dobry. Bawelniany dol nie bylby dobry do rajstop...

    Gratuluje swietnego wykonania i serdecznie Cie pozdrawianm:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Elu ... Pani to zawsze mnie motywuje a to dużo dla artysty - Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Fajna sukienka. A ten motyw kwiatowy to oryginalny z tkaniny, czy w jakiś inny sposób zrobiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten motyw kwiatowy jest na tkaninie na samym środku a tył tkaniny jest bez kwiatów.
      Witam serdecznie na moim blogu i zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Świętna sukienka i piękny materiał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki