Sukienka dla dziewczynki - Projekt Iwakki

Sukienka została zaprojektowana i uszyta z dwóch powodów:
1. Na konkurs z okazji Dnia Dziecka.
Za zadanie było uszy coś dla dzieciaczków.
I zapomniałam o tym konkursie :)

2. Drugi powód wybrałam sukienkę dla dziewczynki o rozmiarze 80,
ponieważ ta sukienka powędruje do mojej przyjaciółki, która niedługo zostanie ciocią .
Z racji z tego, że robi fotografie to ma teraz okazję się wykazać.
I nie zapomnę jej dostarczyć :)

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki


Serduszka wykonane z filcu a cekiny ręcznie przeszyte.
Góra sukienki jest z bawełny bez podszewki.
Podkrój pachy i dekolt wykończyłam lamówką satynową.



Dół sukienki ma około 4 warstwy materiału.
Dół nie jest wykończony ponieważ ten materiał nie potrzebuje żadnego wykończenia.





Z miłą chęcią zrealizuje projekt dla małych dziewczynek.
Zapraszam na moją stronę www.iwakki.com
Tam można uzyskać wszystkie informacje.

Proces w trakcie realizacji projektu:




Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki