środa, 1 czerwca 2016

Szukanie inspiracji - Wesele

"Jak się żenić, to się żenić!"
Pan Młody do Radczyni - Stefan Wyspiański " Wesele".

Wesele to radość, szczęście, wspólna zabawa, tańce do rana, przyśpiewki,
toast za toastem. Mogę tak wypisywać ....
Wesele to również prezentacja kreacji, Pan Młody pod krawatem, 
Panna Młoda w pięknej i wymarzonej sukni ślubnej ....

A jest jeszcze coś a mianowicie szukanie inspiracji, ciekawych akcentów.
Wystrój w ogrodzie jak i sala były przyozdobione w kolorze chabrowym.
Dopracowany był każdy szczegół i wiem dlaczego,
ale najpierw zobaczcie fotografie :)







Pomysł ciekawy, gdzie Państwo Młodzi otrzymali w prezencie książki.
Prywatnie przeprowadziłam wywiad,
gdzie są mega zadowoleni, ponieważ nie powtórzyła się im żadna książka :)


Wieczorem każdy mógł odpalić lampion.
Świetny pomysł ....


Kawa podana w białej filiżance :)


A dlaczego napisałam że, został dopracowany każdy szczegóły ?
Każdy obrus, zasłona, firanka jest szyta w Pałacyku przez Panie, które tam pracują. 
Zajmują się:
- dekoracja wnętrz, 
- sprzątanie, 
- gotowanie, 
- pranie, 
- prasowanie itp.
Na życzenie dla Panny Młodej,
Panie uszyły wszystkie akcenty niebieskie, po serwetki, kokardki.


A za oknem w pomieszczeniu gospodarczym,
znajdowała się maszyna Łucznik na której wszystkie te cuda były uszyte.
Wspomnę jeszcze o narzutach na łóżka.


Warto na weselach, zwrócić uwagę nie tylko na Nowożeńców ale na akcenty,
której mogą kiedyś za inspirować.

2 komentarze:

  1. Wszystko szyte w pałacyku na zamówienie? No, to świetny pomysł, cieszę się, że pomagają parze młodej sprawić, aby ten dzień był taki, jak go sobie wymarzyli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, rozmawiałam z Panią która tam pracowała, zapytałam się o maszynkę, którą właśnie zobaczyłam przez okno i wtedy opowiedziała mi jak wygląda ich praca w Pałacyku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki