sobota, 18 czerwca 2016

Wycieczka rowerowa i wygodna stylizacja

Szukanie inspiracji ciąg dalszy ...
Na czym to skończyłam ... a teraz chwila na stylizację.
A w między czasie szyją się pomysły ale o tym później :)

Na wycieczkę rowerową i wypad na miasto wybrałam luźną stylizacje.
Od dawna nie lubię spodni, zostały mi parę sztuk.
Zdecydowanie wolę sukienki, spódnice czy szorty.
Uwielbiam podróżować rowerem a na rower idealnie nadają się spodnie,
po prostu jest w nich wygodniej.
Zdecydowanie wolę sukienki, spódnice czy szorty.

Na sobie mam tunikę własnego projektu.
Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki
Materiał: dzianina 
Buty: trampki w kolorowe kwiaty
Fotografie: Iwakki i Malwina

Wycieczka rowerowa ... Polska wieś:




Niestety rower holenderka nie nadaje się na Polskie drogi a zwłaszcza w górach.
Jakoś trzeba dać sobie radę ... dwie godziny później w domu :)



Kłodzko Miasto


W każdy czwartek na Rynku, tam gdzie pokazuję na fotografii,
można kupić przed biblioteką stare książki za 2 zł.



Jestem molem książkowy, uwielbiam Polską literaturę.
A tym bardziej, że uwielbiam to co stare ...


Zegar w Rynku ...


Przed Twierdzą Kłodzką ...


Pałac w Bożkowie ...


Inspiracje spakowane do bagażu, czas na realizacje projektu.
Śledźcie mój blog i wtedy zobaczycie co z tego wyszło ...

Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki