wtorek, 12 lipca 2016

Retro bikini z wysokim stanem + baskinka

 Retro bikini z wysokim stanem,
wykonałam na indywidualne zamówienie.
Bikini zostały uszyte z elastycznej dzianiny,
która przystosowana jest na stroje kąpielowe.
Do bikini wcześniej została uszyta bluzeczka w siateczkę:
Bluzeczka na plażę.

Projekt / Wykrój / Szycie: Iwakki

 
Konstrukcję opracowałam bezpośrednio na papierze szarym,
a następnie powstał z tego wykrój na bikini.


Do bikini od środka wszyłam rozciągliwą siateczkę,
którą również stosuje się do strojów kąpielowych.



Tak prezentują się bikini przed wykończeniem.


Całość została obrzucona owerlokiem razem z gumką.


Ozdobna baskinka została obrzucona bardzo drobnym owerlokiem.


Góra została wykończona szeroką gumką około 3 cm.


Baskinka została na wierzchu przeszyta do bikini.



Baskinkę wykonałam z siateczki, która jest podatna na rozciągliwość.
Siateczki tej nie mylić z tiulem, ponieważ tiul jest sztywny i nie rozciągliwy :)


Zapraszam na kolejne projekty i zamówienia zrealizowane przez Iwakki.

4 komentarze:

  1. Jak patrzę na efekty Twojej pracy, to mam ochotę coraz większą na to, aby sama sobie jakiś ciekawy kostium zaprojektować i uszyć. W sklepach przeglądam co jest i nic fajnego, co chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że doceniasz moją pracę.
      Właśnie myślę nad własnym projektem aby wykonać strój kąpielowy dla siebie.
      Nadszedł czas aby sobie uszyć, taki jaki mi będzie odpowiadał pod względem wygodny, jakości wykonania oraz niepowtarzalności :)
      Pozdrawiam serdecznie i miło, że tu zaglądasz :)

      Usuń
  2. Szczerze podziwiam. Tylko raz porwałam się na szycie kostiumu, ale z tak opłakanym efektem, że poddałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... bardzo trudno jest uszyć strój kąpielowy, efekt wychodzi tylko wtedy kiedy ma się do tego odpowiednie narzędzia, maszyna przemysłowa, nici elastyczne i oczywiście czas i cierpliwość :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki