sobota, 23 lipca 2016

Stylizacja ludowa z przeróbki + spódnica safari

Bluzeczka została zakupiona w sklepie z odzieżą używaną za 2 zł.
Była bez guzików i wstążek po bokach,
a dół miał dziurki i wymagał naprawy.

Wszyłam guziki najpierw białe, wstawiłam wstążki czerwone
aby bluzeczka miała charakter ludowy.
Do bluzeczki ubrałam spódniczkę w stylu safari,
którą uszyłam jakieś naście lat temu :)
Jako dodatki dobrałam trampki w kolorowe kwiaty,
kapelusz biały ze wstążką czerwoną, korale i naszyjnik czerwony.

Spódnica / Przeróbka bluzki DIY / Stylizacja / Bransoletka: Iwakki


Fotografia: Bartłomiej Stopka

Miejsce: Kłodzko





Do stylizacji założyłam biustonosz,
który został dopasowany do mojego biustu
 przez Brafitterkę Małgorzatę Karwińską.





Po powrocie z miasta zrobiłam zmianę w bluzeczce, czegoś mi w niej brakowało.
Wyprułam guziki białe i wszyłam czerwone,
które lepiej pasują do tych wstążek czerwonych po bokach.

Fotografia: Iwakki
Miejsce: Gdzieś w górach :)


Narzutę otrzymałam od Taty, 
który również za grosze zakupił w sklepie ze starociami.
Była bardzo dziurawa i poniszczona, nie znam się na szydełkowaniu.
Wzięłam igłę i nitkę ręcznie wszystko pozszywałam :)




I tak ze wspólnymi siłami powstała stylizacja ludowa,
inspirowana Polskim Folkiem.
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne pomysły, projekty.

2 komentarze:

  1. Super się prezentuje ta bluzeczka, bardzo ładnie podkreśla figurę i oddaje ducha polskiego folkloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, za grosze również można się ubrać i stworzyć coś ciekawego :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki