Ratowanie spodni / Dziura przy kieszeni

Otrzymałam kolejne spodnie z dziurą, które wymagają naprawy.
Kiedyś bardzo często robiłam przeróbki, a teraz zostawiam
ten rodzaj szycia dla siebie, przyjaciół i dla małego grona znajomych.

W moje ręce trafiły spodnie, 
gdzie zrobiła się wielka dziura w tylnej kieszeni.

Naprawa spodni / Szycie: Iwakki


Przygotowałam podszewkę, niestety nie miałam podobnego koloru do spodni.
Podszewkę obrzuciłam na owerloku aby się nie strzępiła
 i podkleiłam (od lewej strony).


Podszewka została przyklejona na gorąco żelazkiem.


Dobrałam nitkę pod kolor spodni i powoli zszywałam dziurę.


Kieszeń ponownie została przeszyta w te same miejsce, gdzie była dziura.


Tak prezentuje się naprawa dziury, cerowania prawie nie widać.


W ten sposób uratowałam ulubione spodnie mojej siostry.

Zapraszam na kolejne prace, projekty Iwakki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki