Sofa / Wypoczynek / Kanapa - Odświeżenie DIY przez Iwakki

 Sofa, wypoczynek, kanapa ... była stara, poniszczona, brudna do wyrzucenia.
Przeleżała na strychu i zamiar był aby wyrzucić ją na wysypisko śmieci.
Zamarzył mi się cichy kątek w stylu retro, przytulny i dużo poduszek w czytelni
 gdzie będą póki z książkami i kolorowa kanapa.
Dałam szansę i drugie życie dla kanapy.
Wyszorowałam, poodkurzałam, wyczyściłam a starą narzutę wywaliłam.

Pomysł DIY: Iwakki Home


Tak wyglądała sofa przed metamorfozą ...



Dobór tkanin dekoracyjnych wykorzystałam z próbek,
były to kawałki na około 60 cm, które nadawały się tylko na małe poduszki.


Dziurę w sofie przeszyłam ręcznie z tej samej tkaniny dekoracyjnej,
gdzie są wykończenia metodą tapicerską.



Na siedzenie wykorzystałam tkaninę dekoracyjną, 
która przystosowana jest na zasłony.


Z trzech poduszek powstały cztery a pozostałe dwie wykonałam z watoliny.
Poduszki są dwustronne, jedna strona we wzorki a druga w paski.




Na drugi dzień dodałam wstążkę na poręczy i zrobiłam kokardę.


Sofa powędruje do czytelni.
Książki zbieram a czytelnia nabiera mocy urzędowej aby kiedyś ją wyremontować.


A wkrótce opiszę kolejny pomysł, który wykonałam w domu.


Zapraszam na kolejne prace i pomysły Iwakki.

2 komentarze:

  1. Ten Twój kącik czytelniczy to prawdziwy raj dla miłośników książek. Chętnie bym się rozsiadła na takiej sofie i zanurzyła w lekturze. Jestem pod wrażeniem metamorfozy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tej czytelni nie mam, sofa zostanie tymczasowo w salonie a potem powędruje do wymarzonej czytelni. Pomieszczenie jest a wymaga dużego wkładu finansowego na remont :)Marzenie w zasięgu ręki, warto spełniać.
      Super, że metamorfoza kanapy się podoba.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejne moje pomysł.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki