sobota, 24 września 2016

Moje kratki na jesień

 Moje krateczki na jesień, które zbierałam, magazynowałam i czekałam na jesień.
Przedstawiam moje propozycje i zdobycze:

A inspiracja to jesień, góry, Szkocja,
wszystko co kojarzy się z kratką.


Ubiór będzie składał się z trzech kratek,
nie zdradzę co to będzie :)
Paski beżowe wycięłam z kozaczków, które były już zniszczone
a Szewc powiedział, że nie ma szans ich uratować.
Wykorzystam paski z butów do ubioru.


Ubiór będzie składał się z tej krateczki, którą zakupiłam.


A ten kawałek tkaniny znalazłam na strychu,
wyprałam i wykorzystam do projektu.


Ściereczka kuchenna z flaneli będzie również wykorzystana do tego projektu.
Ubiór zaprojektuje i wykonam z recyklingu.


Druga krateczka to 100 % bawełna
z której powstanie coś do domu :)


Do projektu wykorzystam koronkę elastyczną w kolorze ecru.


Zakupiłam za grosze kawałek płótna,
gdzie dół jest pięknie wydrapany.


Nie zabraknie używanych serwetek :)


Paski od kozaczków, które niebawem pojawią się w ubiorze.


Zapraszam na mój blog, gdzie zaprezentuje moje krateczki na jesień.
Pozdrawiam - Iwakki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki