Pomysł na obraz z serwetek

Pomysł zrodził się już dawno, który znalazłam na Istagramie.
Problem polegał na tym, że nie znam się na szydełkowaniu.
Zakupiłam używane serwetki, wyprałam i razem pozszywałam.
Obraz pomalowałam na czarno a serwatki zaciągnęłam z zszywaczem.


Serwetki zakupiłam za grosze, pocerowałam i razem pozszywałam.

 



Róża pochodzi z lat 80 tych.
Moja Mama miała róże na sukience.


Do obrazu na ścianie namalowałam ręcznie
mój ulubiony cytat Coco Chanel.
Fotografia: Bartłomiej Stopka


Zapraszam na kolejne wpisy Iwakki.

6 komentarzy:

  1. Ale cudny pomysł! Widziałam już serwetki umieszczone w ramce, ale nigdy w taki sposób. Fajne i oryginalne. ciągle mnie zaskakujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... jakoś tak mam własną wizję i robię to na swój sposób :) Uwielbiam moją kreatywność, czasami sama się dziwię, że nawet fajnie to wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo udany i oryginalny pomysł;)) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt wspaniały, bardzo podoba mi się efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki