środa, 7 września 2016

Stojak na biżuterię DIY przez Iwakki

Spacerując po lesie znalazłam małe poroże i drewienko.
Drewno pomalowałam lakierem i tak przeleżało przez całe wakacje.
W między czasie stworzyłam różne bransoletki do każdej stylizacji.
Nazbierała mi się spora kolekcja 
i nadszedł ten czas aby zakończyć projekt,
stojak na biżuterię.

Stojak / Bransoletki: Iwakki Home



Drewno wyszorowałam papierem ściernym 
a potem polakierowane przeleżało dwa miesiące :)


Poroże zostało przykręcone do drewna.


Stojak można zastosować również jako wieszak w przedpokoju,
a ja zdecydowanie wolę stojak na moje bransoletki.





Pamiątka z wakacji pozostaje na mojej toaletce.


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne projekty Iwakki.

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki