czwartek, 22 września 2016

Szukanie inspiracji - Kratka na jesień

Uwielbiam kratki w każdych kolorach, drobne czy duże.
W modzie pojawiają się i znikają, czyli nie warto wyrzucać nic z kratki,
okaże się, że za trzy lata ponownie będzie modna :)

  Kratka kojarzy mi się z jesienią, z zimą, z Szkocją.
Miło posiedzieć przed kominkiem i otulić się kocem w kratkę,
a jeszcze do tego mieć na sobie ubiór w krateczkę
lub wygodną piżamkę.

Zebrałam ciekawe dla mnie inspiracje, kratka w ubiorze:



Kratka dla Panów:



Kratka dla Pań:


Kratka na pokazie mody.


Koszula w kratkę.


Spódnica rozkloszowana.


Sukienka w kratkę.


Koce, pościele, zasłony, poduszki w różnych kratkach w domu.








Szykuje się z mojej strony pomysł w kratkę w postaci ubioru i pomysłu do domu.
Zapraszam do śledzenie blogu Iwakki 
i życzę Wam wspaniałych inspiracji tej jesieni. 

6 komentarzy:

  1. Wiesz to świetny pomysł na kratkę. Ta nigdy nie wyjdzie z mody. Jedna Twoja propozycja, ta spódnica w kratkę, przypomniała mi, że miałam kiedyś taką chustkę dużą, z której podobną spódnicę sobie uszyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zatrzymać sobie coś z krateczki, nagle pojawi się trend a w szafie akurat jest coś w krateczkę na sezon - Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Krata idelnie kojarzy mi sie z jesienią właśnie, z chłodem i lekką zawieruchą :) Wydaje się że moda na nią nigdy nie przeminie. Jest piękna ale i wymagająca jeśli chodzi o krojenie i szycie - no chyba, że ktoś pomija taki szczegół jakim jest spasowanie kraty na szwach. Właśnie ostatnio szyłam ciepłą, kraciastą spódnicę z koła. Troszke gimnastyki było ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest dużo pracy przy kratce, zdecydowanie efektowniej wygląda dany ubiór jak kratki po szwach są dopasowane do siebie. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Spódnica w kratę to coś czego zdecydowanie brak w mojej szafie :( Muszę się w nią szybciutko zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zabrać się do szycia i stworzyć piękną jesienną spódnice w kratkę :)
      Powodzenia !!!

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki