sobota, 1 października 2016

Pomysły do kuchni w stylu wiejskim

Pomysły do domu wykonałam z 100 % bawełny.
Do kuchni uszyłam zasłonki, które przyozdobiłam serwetkami.
Zależało mi aby kuchnie udekorować w stylu wiejskim.

Pomysły do domu: Iwakki


Uszyłam dwie małe serwetki na stół.



Powstało 5 sztuk ściereczek kuchennych.
Łyżeczka została znaleziona, która pochodzi z 1859 roku.


Do zasłonek uszyłam małą zazdrostkę do kuchni.


Kosz na przyprawy dostał nowy kubraczek.


Na pieczywo również uszyłam nowe ubranko :)


Z 4 metrów uszyłam pościel, gdzie górę zakończyłam koronką.
Pościel przyda mi się dla gości :)


Do tego powstały jeszcze cztery małe poszewki.
Małymi krokami przygotowuje ozdoby na jesień, a dynie uszyłam w między czasie.


Zapachniało u mnie klimatem górskim.
Jesień szybkimi krokami wkracza do mojego domu.
Zapraszam na kolejne pomysły Iwakki.

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki