Szablon na jesienny płaszcz damski opracowany przez Iwakki

 Kolejny tydzień pracowity mam za sobą, mam weekend.
Pierwszy raz cieszę się, że mam weekend :)
Projekt był bardzo wyczerpujący.
Za zadanie miałam opracować i wykonać szablon na płaszcz damski.
Płaszcz z kapturem, rękaw reglan, zapinany na guzik.
Płaszcz odszyty jako prototyp przez kogoś innego.

Szablon opracowany na zamówienie przez Iwakki.


Szablon o wymiarach 38/40
Płaszcz ma być luźny i wygodny.







Czerwony kapturek w górach :)






A w górach piękna deszczowa jesień.
Czas na grzyby tylko że, po drodze spotykam same muchomorki :)


Zapraszam no kolejne prace, projekty opracowane i wykonane przez Iwakki.
Pozdrawiam i do zobaczenia.

8 komentarzy:

  1. Fajny, oryginalny krój :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo fajny krój;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny krój i cudny kolor płaszczyka z pewnością wyróżni się na tle jesiennych -nie zawsze złocistych barw krajobrazu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, zwłaszcza, ze w moim ulubionym kolorze jest:) Do tego wygląda na bardzo wygodny i komfortowy w noszeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, o tak jest wygodny a został uszyty z wełny parzonej a podszewka wykrojona w kolorze złotym, ktoś maił taką wizję i wykonał według swojego projektu :)A ja opracowałam konstrukcję - Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki