wtorek, 8 listopada 2016

Bordo na jesień - zima / Nowe projekty

Bordo króluje wśród moich klientek.
Nie śledzę mody, gdyż uważam, że wszystko jest na czasie.
Każdy ma swój ulubiony kolor oraz styl.
Moda jest tak różna, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Pojawiły się u mnie ciekawe projekty do realizacji.

Pierwsza sukienka powstanie jako sukienka kimono, klasyczna, prosta.
Dekolt sukienki będzie przy ozdobiony wstawką w stylu Chanel.
I na tym zakończę pisanie, klientka nie wyraża zgody aby pokazać efekt końcowy.


Druga sukienka ma być oszałamiająca jak wyjście na czerwony dywan,
niczym gwiazda Hollywood :)
Pamiętacie słynną sukienkę Marilyn Monroe ...


Właśnie mam wykonać podobną, tylko w innym kolorze,
tył wykończony w inny sposób, a dekolt głęboki zasłonięty siateczką.
Przedstawiam dzianinę oraz siateczkę, z czego powstanie projekt.


I dostałam zgodę od klientki, że jak sukienka będzie skończona
mogę zaprezentować Wam efekt końcowy.
Sukienka przygotowana jest do I miary i czekam co będzie dalej ... 


A tutaj pokażę Wam jakie znalazłam inspiracje.
W ten sposób przygotowuję swój umysł jak opracować krój.
Wszystko opiera się na marszczeniu, drapowaniu.





Trzymajcie za mnie kciuki aby sukienka była oszałamiająca,
tak jak wyglądają w nich gwiazdy :)
A ja czekam na I miarę i śledźcie mojego bloga, jak postępy w realizacji sukienki.
Pozdrawiam serdecznie - Iwakki

6 komentarzy:

  1. Swietne projekty i plany. Bordo to tez moj ulubiony kolor na jesien...

    Ciekawa jestem koncowego efektu.

    Pozdrawiam Cie serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czas pokaże jak wyjdzie sukienka :)
      Pozdrawiam również serdecznie.

      Usuń
  2. Zapowiada się ambitnie, to będzie przepiękna kreacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, lekki stres ... jest już po I przymiarce, teraz przygotowuję sukienkę do II miary ... jak będę miała chwilę dla siebie to opiszę sukienkę jak wygląda po I przymiarce :)

      Usuń
  3. Bordowy to idelany kolor na jesień. Ma w sobie głębię i elegancję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki