niedziela, 22 stycznia 2017

Portfel jako terminarz z papieru

Niedziela to czas odpoczynku i dzień dla mnie.
Zabrałam się ostro za pracę i wykonałam portfel jako terminarz.
Zadanie nie było łatwe, ponieważ projekt powstał z papieru,
z którego można szyć i prać a przy tym nie potarga się w trakcie użytkowania.
Dziwne prawda ?
Aby go przeszyć na maszynie domowej potrzebna jest gruda igła.
Przy maszynie przemysłowej spokojnie przeszyje wielką ilość papieru.
Minus jest taki, że zachowuje się jak skóra, jak raz przeszyjesz
i się pomylisz, zapomnij o ponownym przeszyciu.
Zostają małe dziurki ...
Warto przemyśleć projekt przed szyciem, ja już jeden prototyp zepsułam :)

Wykrój / Szycie: Atelier Iwakki
Papier: Washpapa


Zrobiłam sobie portfel, który spełnia funkcję jako terminarz.
Zawsze potrzebuję przy sobie długopis, karteczki, miejsce na wizytówki.
Nie cierpię zapięć i na okrągło wszystkie zamki w portfelach,
które często się zacinają.
Tak prezentuje się przód a zapięcie na szeroki pasek.



Od środka dużo miejsca, na karty, dokumenty,
miejsce na długopis, karteczki i miejsce na fotografie.



Kieszonka na zamek aby schować monety.


Portfel w plenerze.




Pozostaje jeszcze stworzyć coś z kreacji 
lub jakiś dodatek, przemyślę sprawę.
Pozdrawiam i wracam do żakietu w stylu Chanel.

5 komentarzy:

  1. Papier który można prać??
    tu mnie zaskoczyłaś i mam prośbę- napisz jak to cudo sie nazywa, dobrze?
    z góry dziękuję:)
    a portfel wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź znajduje się tutaj http://www.washpapa.pl/ a nazwa papieru po prostu Washpapa, tam uzyskasz wszystkie informacje :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. dzięki- na pewno kiedyś skorzystam:)

      Usuń
  2. Portfel rewelacyjnie wygląda, projekt ciekawy i przemyślany:) Ale ten papier bardzo mnie zaciekawił, z czymś takim jeszcze nie pracowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... też mnie ten papier zaciekawił, choć przyznam, że nie jest łatwo aby coś uszyć. Szyjąc portfel miałam wrażanie,że pracuję na skórze :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki