Przybornik do projektowania / rysowania

Przybornik uszyłam z papieru, który opisałam w poście:
Zaprojektowałam i uszyłam przybornik tak aby 
zmieścić w nim ołówki, małe pędzelki, cienkopis.
Brakowało mi tego "czegoś" podręcznego na tworzenie projektów.
Wygląda jak mała kopertówka lub zeszyt.
Czy jest praktyczne ? Nie wiem, okaże się w trakcie użytkowania.

Pomysł / Wykrój / Szycie: Atelier Iwakki


Przybornik z prawej strony wykonałam z świecącego papieru.
Zamyka się na sznurek, który wykorzystałam z podartej torebki
w której miałam zapakowane prezenty na gwiazdę.
Do tego wszyłam ręcznie guzik.





Na prezent gwiazdowy otrzymałam notes do projektowania.
Nawet nie widziałam, że taki istnieje.
Notes w jakiś sposób przydaje się aby szybko naszkicować projekt.


Pierwsze szkice już powstały w notatniku.



Notes nazywa się "Fashion Notes" z serii autorki Co za szycie.
A papier nazywa się Washpapa.
Nawet ciekawie się na nim tworzy, choć przyznam, że trzeba ostrożnie szyć.
Pokaże Wam kolejne prace z tego papieru - Zapraszam serdecznie Iwakki.


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki