Żakiet na zamówienie w stylu Chanel

Kolejny projekt do realizacji to żakiet w stylu Chanel do sukienki.
Wcześniejszym poście opisałam sukienkę.
Żakiet powstanie z tej samej tkaniny,
ma być krótki, lekko dopasowany a zapięcie tylko na haftkę.
Zapięcie w przodzie ma tylko do siebie przylegać.
Przed realizacją żakietu najpierw wykonałam rysunek żakietu.


Po prawidłowym zdjęciu miary,
opracowałam konstrukcje i modelowanie żakietu 
na indywidualne wymiary klientki.


Po konstrukcji powstała forma na żakiet,
pamiętając o wykonaniu obłożenia.


Pokażę Wam tylko część mojej pracy, przód i tył zszyte razem.
Mam jeszcze za zadanie opracować konstrukcję na rękaw do żakietu.


Wkrótce zaprezentuję całość żakietu,
a tym czasem uciekam pracować nad rękawem.
Pozdrawiam i do pisania Iwakki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki