Eko torba dla projektantki mody

Eko torbę wykonałam z tkaniny dekoracyjnej oraz z papieru.
Potrzebowałam podręczną torbę aby zmieścić
wszystkie rzeczy do projektowania ubioru.
Wpadłam na pomysł aby uszyć małą podręczną eko torbę dla projektantki.

Wykrój / Szycie: Iwakki


Na torbie zrobiłam zakładki aby zmieścić, 
długopisy, karteczki, telefon czy klucze do domu.
W sezonie letnim często wychodzę na spacer aby coś naszkicować
i zawsze czegoś zapomniałam zabrać.
W tym roku przygotowałam się na sezon :)




W środku wszyłam tkaninę dekoracyjną w zegary.




Na koronkę wszyłam kwiaty, które ręcznie wykonałam również z koronki.
Inspirowałam się stylem vintage, choć nie wiem czy mi to wyszło.



Z tkaniny dekoracyjnej w zegary wcześniej powstała eko torba.
Z papieru powstały:

Zapraszam na kolejne pomysły oraz zrealizowane projekty na zamówienie.
Moje prace można śledzić na Instagram
Zapraszam - Iwakki

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki