Poszewki dekoracyjne na urodziny

Wykonałam poszewki dekoracyjne na urodziny.
Chciałam wykonać dla bliźniaków poszewki z imionami, aby każda była inna.
Nie lubię jak bliźniaki są jednakowo ubrani, nigdy ich nie odróżniam.
Teraz po roku czasu wiem który to Bartek a który to Artek, co za Ciocia ze mnie :) 
Dla Bartosza wykonałam poszewkę z tej samej tkaniny,
z której uszyłam bluzkę koszulową.
Otrzymałam od niego rysunek i w prezencie,
również chcę jemu podarować moją pracę.

Dla Artura wykonałam poszewkę z bawełny.
Nie miałam pomysłu i nie mam żadnego rysunku od niego.
A siostrzeńca nie będę zmuszać aby na siłę coś rysował.
Bardziej Bartuś ma artystyczną duszę, rysuje wszystko co zobaczy.

Poszewki / Pomysł / Szycie: Iwakki


Oryginalny rysunek Bartka, który pokazałam wcześniej
w poście własna tkanina.


Nie posiadałam farby zielonej, zmieszałam kolor żółty z niebieskim
i taki uzyskałam kolor jak widać na poszewce.



Do bawełny zastosowałam farby do tkanin.
Farby zakupiłam jeszcze w Holandii i służą mi do dziś.




Mam nadzieję, że siostrzeńcy będą zadowoleni z prezentu urodzinowego.
Zapraszam na kolejne pomysły i nowe projekty Iwakki.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki