wtorek, 28 marca 2017

Wygrane tkaniny / Nowe pomysły na wiosnę

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy głosowali
na mój blog w konkursie Szyciowy Blog 2016.
Zebrałam 30 głosów, miło jestem zaskoczona.
Konkursu nie wygrałam w kategorii Moda.
A brałam udział również w innym konkursie,
gdzie wygrałam bon za 100 zł na tkaniny.
Tkaniny zamówiłam i dziś przyszła paczka.
Wybrałam szyfon w serca oraz żakard w róże.
A konkurs odbył się na fb Ale tkaniny.



Również szykuję pomysły na szale, które zrobiłam nowe ze starych.
A o tym w kolejnych postach i pewnie pojawią się w stylizacjach.
Uszyję nowy szal i zaprezentuje zakupiony w promocji.


Jeden szal już ubrałam na wiosenną stylizację.
Tutaj kurteczka uszyta przeze mnie w 2012 r.



Kolejna tkanina to satyna, którą zamówiłam.
Nie chcę zdradzać szczegółów, napiszę, 
że kolejna wydrukowana na indywidualne zamówienie
na ciekawy projekt :)


Tkaniny i porządki wiosenne prawie ogarnięte,
jak tylko pojawi się dzień pochmurny zabieram się za szycie.
Zapraszam do śledzenie mojego bloga,
może Was czymś zaskoczę, na razie tego nie wiem a pomysły się rodzą :)
Pozdrawiam - Iwakki

4 komentarze:

  1. Gratuluje Ci wygranej i zycze dalszych wspanialych pomyslow! Pozdrawiam Cie serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo jestem ciekawa tego co będzie z tej satyny przez ciebie zaprojektowanej :) Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... a to będzie niespodzianka nie zdradzę aż do ukazania projektu na blogu :)
      Zapraszam.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki