wtorek, 30 maja 2017

Prezent na wesele z własnej tkaniny

Wesele i po weselu ...
Nie wiem, czy w dzisiejszych czasach warto robić prezenty dla Nowożeńców.
Dostaje się zaproszenie a tam różne wierszyki.
Na zaproszeniu była taka informacja:
" Na wesele przybywajcie.
O prezenty się nie martwcie.
By nie składać ich na stercie.
Niechaj zmieszczą się w kopercie."
"Bardzo chcemy wszystkich prosić by nam kwiatów nie przynosić:
Stąd wiadomość ku publice:
Chcemy z winem mieć piwnicę!"

Miesiąc po weselu a ja ociągałam się z tym postem.
Wpadłam na pomysł, że zamiast wina zrobię coś od siebie.
Zaproszenie było urocze, rozwaliłam kopertę,
zeskanowałam wszystkie kwiaty z zaproszenia
i powstał własny druk na tkaninie.
Tkaninę zamówiłam na indywidualne zamówienie.
Wybrałam satynę i zaczęłam myśleć co dalej ...

Tkanina pomysł: Iwakki
Prezent DIY Iwakki


Tak wygląda druk z bliska ...



Do tego dodałam koronkę różową.


Do tkaniny z drukiem dodałam jeszcze białe płótno,
a jako dodatek dodałam jeszcze guziczki w serduszka.
A z rozwalonej koperty zrobiłam własną kartkę ...
Można ... można.


A jaki prezent ? Niestety nie mogę pokazać,
ponieważ mój blog obserwuje rodzina, przyjaciele 
i może być tak, że ten pomysł wykorzystam na następne wesele.
Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnych pomysłach - Iwakki.

2 komentarze:

  1. No ładnie, narobiłaś apetytu i nie pokazałaś końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale narobiłam ... pomysł chcę wykorzystać na kolejne wesele w rodzinie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie - Iwakki